What´s up guys?

    Jak se vám daří, darlings? Kde jste byli? Co děláte?
    Já jsem byla na English Campu, kam jezdím už asi osm let. Tentokrát jsem tam byla jako překladatel pro skupinu teenagerů a bylo to pro mě jiný, protože jsem byla mnohem víc v kontaktu s kanadským týmem než se samotnými teenagery. Kanaďani jsou skvělí; pokud někdy budete mít šanci s nima jakýmkoliv způsobem spolupracovat, doporučuju. Teď máme na návštěvě máminu kamarádku a její dvě děti - půlroční a dvouleté :) Takže takovej babysitting. Příští týden jedu pomáhat na chalupu k Dvorským, pak týden nedělám nic a pak nastává zlatý hřeb prázdnin, tedy EnterCamp ;) 
    
    Co vy? Povídejte!
    Jinak, příští týden jsem pryč, takže Úterníci opět nebudou, ale ten týden na to, tedy 24.7. by mohli být. Chcete se sejít?
    Dávejte na sebe bacha bobánci ;)

    Zuzka

 

Anketa

Chcete a můžete se sejít 24.7. ?

Ano 10 45%
Ne 12 55%

Celkový počet hlasů: 22

What´s up guys?

Dee

Ahoj lidi,
chtěla jsem vás všechny s radostí pozvat do planetária ve Stromovce. Budu ráda když se tam někdo objevíte. Co tam mužete vidět je vše na www.planetarium.cz . A ještě ohledně 24.7. to mám zrovna do 8h směnu - do 19:00 a doma budu okolo 20:00 to už ani nemá smysl chodit, nebo ano? :) Jinak přeju hezké prázdniny :)

:-)

Jé Zuzko, ty máš pestrý program :-) Pozdravuj Dvorský!!
Teri, chytáš bronz?
Já teď jedu přežít/nepřežít tábor. Když se stihnu do toho úterka vrátit, tak bych byla pro ;-)

.

To jsi fakt hustá mno. Já se flákám a nudim se na Kypru. Jako vždycky. 24. tu jsem, ale už mám jiný program. A nejsem bobánek! :)

Přidat nový příspěvek