Krásná úvaha

    Našla jsem to náhodou na webu granosalis.cz a strašně se mi to líbí.
    Jinak, nezapomeňte zítra v 16:00 v KCMT, výtvarka.

 

    Pojď a následuj mě


    Ten, který ho následuje, je jeho následovník. Je to ten, ze kterého vyzařuje kvalita Ježíšova života.

    Je to ten, ze kterého Ježíš září. Je to vidět i vpohledu člověka, který Ježíše následuje, protože oči tohoto člověka září. Je to i ve slovech toho člověka, protože slova toho člověka těší, hladí a hřejí. Je to ve skutcích toho člověka, protože skutky toho člověka pomáhají a stírají slzy.

    Ježíš tady na zemi žil kvalitní lidství. Žít kvalitní lidství tady na zemi je žít tak, jak žil Ježíš. Vždy se mohu zeptat, co by udělal v tomto mém případě Ježíš.

    Víru jsem naučena brát rozumem. Víra však je zkušenost, emoce, projev Božího působení, na které můj rozum nestačí. Je to důvěra Abrahámova. Bůh se přiznává ke mně, k člověku, který mu důvěřuje a na takové věci můj rozum nestačí, tady jde pouze o důvěru.

    Mám pro mnoho věcí psychologická a různá vědecká vysvětlení, ale ty Abrahám a Mojžíš nehledali. Měli prostou víru a Bůh s nimi komunikoval způsobem, že to jejich rozum nebral. I v dnešní době se mnou komunikuje Bůh a ne pouze v rovině rozumu, ale i tak, že na to můj rozum nemusí stačit. Když Bohu nedůvěřuji a nic od něj neočekávám, tak nic neobdržím.

    Pane Ježíši dej, ať tě umím následovat.

    Přijď Duchu svatý, naplň srdce svých věrných a zapal v nich oheň své lásky.

Komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek