Ke kytarovkám

    Kytarovka n.3 je před námi a já bych ráda napsala pár věcí..... 

    Určitě jste si tak jako já  všimli že to teď na druhý pokus bylo mnohem lepší než na ten první :) takže je jasné jaké to bude na ten třetí. Stejně je tu pár věcí o kterých bych tu ráda psala. :) 

    ad. 1  bylo by dobré zkoušet už trochu dřív, tudíž prosím: piště sem už teď jestli do následujícího termínu máte v diáři volné místečko na nějakou tu zkoušku :) 

    ad. 2 ptejte se koho můžete a shánějte co nejvíc lidí, co by měli chuť zpívat nebo si zahrát :) není problém sehnat noty na jakékoliv nástroje i třeba vozembouch :) né ale myslím to vážně, někdo si může říkat, že takové cello se tam nehodí, ale není problém :) 

    ad. 3 mylsím si, že by stálo za to cvičit na každou mši zatím jen tak 2-3 nové písničky. aby to opravdu ladilo :) a taky piště do komentářu, které byste rádi hráli, :)) už i na této prosimcové mši :) 

    ad. 4 milí kluci, dostalo se ke mě , že naše písnišky jsou celkově moc vysoko a lidi dole v kostele se potom bojí zpívat :) no prostě chybí tam ten "mužský element" :D jednoduše, proto prosím, nebojte se zpívat a i vy co o tom uvažujete, bude to pro vás mnohem víc příjemnější, když vás bude víc a potom budeme schopni pustit se do vícehlasů :) 

 

    a to je snad všechno :) děkuju těm, co to četli :)

NECHCE SE MI PSÁT NOVÝ TAK TO PŘIPÍŠU SEM!!
UŽ DŘÍV JSEM PROSILA ABYSTE MI SEM PSALI KDY MÁTE ČAS NA ZKOUŠKY. MOHLA BYCH ZÍTRA, V SOBOTU A V NEDĚLI. BUDOU SE KONAT PODLE POČTU MOŽNÝCH ÚČASTNÍKŮ VE VEČRNÍCH HODINÁCH.
HONEMOS PIŠTE!!!!!!!!!!

 



 

Diskusní téma: Ke kytarovkám

zzz

Hele, 9.12. má bejt ta kytarovka, že jo? Čas mám:
čt 6.12. kdykoliv
pá 7.12. tak na 50%
so 8.12. zatím kdykoliv
ne 9.12. klidně už od 18h
Možná bysme mohli už začít tohle úterý trošku.

Přidat nový příspěvek