Ke kytarovkám II.

Milí moji, :)) omluvte mé mezisváteční rušení ale potřebuju zase od vás zvědět několik věcí........

1. Čeká nás další kytarovka. Jak už jsem říkala, každá další je mnohem lepší ale stejně by opravdu stálo za to se i častěji scházek abychom mohli zkusit i těžší písničky a vícehlasy, proto už teď potřebuji vědět kdo z vás ví že se zúčastní a taky abyste mi rovnou i napsali kdy máte čas na zkoušky :))

2. Byli jsme požádáni o občasnou účast na bohoslužbách v domově důchodcu. Mám pocit že slavení eucharistie je tam kařdý lichý týden v sobotu a každý sudý jen bohoslužba slova. Také jsme byli požádáni, jestli bychom jim mohli hrát koledy při mši již v sobotu 5. v 18:00. Ta mše bude jako Vánoční pro ně. Bylo by to vůči nim moc krásné a já ačkoliv jsem původně neměla mít čas zkusím se jí zúčastnit. Mohly by se použít písničky z půlnoční :))

3. Tohle je hodně veliká prosba. Milí kluci, prosím nebojte se a posilněte naše zpěvácké řady. Vždyť většina z vás si myslí jak zpívat neumí a přitom to vůbec není pravda. :)) Také by stálo za to, kdyby se rozšířili řady našich hudebních nástrojů. :)) nejdůležitější je asi zatím bicí sekce a basa. :)) 

 

4. program na následjící kytarovku je zatím takovýto: ZDE JSEM
                                                                                 ŽALM (zatím nevíme jaký)
                                                                                EFFATHA

                                                                                DEJ CHLÉB VÍNO NA OLTÁŘ

                                                                                ZPÍVAT PÍSEŇ LÁSKY SMÍM

                                                                                SVORNI JSME

 

 

nic ale není 100% a pište i své návrhy na jiné písničky :))) 
MOC DĚKUJI ZA PŘEČTENÍ A KOMENTÁŘE

KRÁSNÝ ZBYTEK VÁNOC A MNOHO ZDARU V NOVÉM ROCE..
F.

komentáře

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek