Dáme chill out? :)

    Zdravíčko!

    Tak co budem dělat teď v úterý? Můžeme bejt na farní zahradě nebo na střeše KCMT a něco hrát, jíst, povídat si, rekapitulovat atd :) Ale dávejte návrhy, co byste chtěli dělat - bowling, plavání, fakt říkejte :)

    Jo, a jedna trochu nepříjemná zpráva. Zkomplikovalo se stěhování do K13, možná jí budou muset pronajmout, je to celý nějaký zamotaný. No prostě zatím se stěhování odkládá na neurčito.

    Budem se teď soustředit na kapelu, takže já začnu na společnej mail posílat písničky, abyste se na němohli přes prázdniny mrknout. Jinak jsme se dohodli, že 28.9 - 30.9. 2012 dáme s kapelou soustředění, jde totiž o státní svátek + víkend, takže si to prosím rezervujte :) Můžeme bejt u někoho doma, potřebujem akorát aby tam byl klavír - ostatní nástroje si přineseme s sebou. Doufám že v tu dobu máte volno ;)

    Tady máte anketu, co byste chtěli dělat v úterý, takže prosím hlasujte (každý jen jednou) :)

Co podniknem?

Úterý 22.6.2012

Sakryš... Zrovna jsi mě tak nalákala, abych se tam ukázala... A já jsem na výletě se třídou! :/ ŠKODA, určitě bych tam byla! ... A užijte si to! :)

Re: Úterý 22.6.2012

Kurník :/ O prázdninách se možná taky párkrát sejdem, jsi vždycky vítaná ;)

Re: Re: Úterý 22.6.2012

Mám čas v týdnu 9.7. - 13.7. pak až zas od 6.8. do 17.8. těch 14 dní mám brigádu v Planetáriu... Tak jste zváni, aby jste to tam přišli obhlédnout, je to tam nově zrekonstruované. :) Pokud se nějak domluvíte a budu mít čas, určitě v létě neodmítnu ;)

Přidat nový příspěvek