První a velmi přibližný návrh nové klubovny

Tady jsou slíbené screenshoty mojí přibližné představy o nové klubovně:


 

Samozřejmě jsou tam chyby způsobené nedokonalostí mého prográmku ;) Takže stěna s okny má byt samozřejmě kulatá, celkové rozměry místnosti jsou taky jen odhadem, navíc ještě nevíme přesně, jaké máme finanční možnosti. Tudíž tenhle návrh berte s rezervou, jen jako první nástřel. Pokud někdo máte nějakej lepší program než jsem použila já (SweetHome 3D), určitě mi řekněte, nebo zkuste klidně něco navrhnout sami. Můžete klidně jen půdorys, ten uděláte i v malování.
Teď jde hlavně o to sehnat ten nábytek. Zatím nevíme, kolik nám KCMT přispěje, ale naše situace není zas tak bezvýchodná:
Já mám dva stoly, takový docela zajímavý; jeden gauč - prakticky novej - teď někdo věnoval do KCMT; na netu je spousta bazarů, např. jsem našla že se daj koupit dva roztomilý ikeácký gauče dohromady za 4000; lidi se stěhujou a vyhazujou velmi použitelnej nábytek; každej máme někde v rodině půdu nebo sklep kde se toho taky může dost najít; a kdyby nic z toho nefungovalo, vytáhneme trumf největší - modlitbu. ;)

Komentáře

jozinv

https://www.homestyler.com/designer by Autocad

.

Nemůžeš dělat plán domu, aniž by si před tím měla rozpočet. Jelikož jsi ten plán udělala jako první, tak se ptám: Kdo to zaplatí? Ale vypadá to dobře, to musím uznat.

Re: .

Vzhledem k tomu, že ta místnost bude sloužit ještě několika dalším skupinám doufám, že by to aspoň částečně mohlo platit KCMT. Ředitelka zatím neodpověděla, snad nás v tom ale nenechaj. Pokud by nás v tom nechali, nějak to s Boží pomocí zvládnem ;)

Přidat nový příspěvek